Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jb
jbnmgn - 05-05-2018 20:05:24
Vakantie & Reizen

Park plus parking schiphol

Het was eerst hd pariking schihol als ik mij niet vergis, en nu gaan ze verder onder de naam parkplus schiphol.
in mijn ogen oplichters, die nauwelijks bereikbaar zijn en alle beloftes, ook via whattsapp en mail niet nakomen.
in september een parkeerplaats geboekt, maar door omstandigheden moeten annuleren. de toezegging gehad dat, ondanks niet gebruikelijk, het geld € 79,90 terug gestort zou worden. en vanaf dat moment heb als ik al iemand telefonisch te spreken kreeg, louter toezeggingen gehad met excuses zoals: wij sorten maar 1x per maand geld terug, we moeten eerst toestemming hebben van het hoofdkantoor in het buitenland, we hebben een fout gemaakt en een verkeerd nummer gebruikt, enz. enz.