Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 06-05-2018 14:55:33
Winkels & Webshops

Zalando haalt je winkelwagen leeg

Normaal als je iets wil bestellen dan plaats je een artikel in je winkelmandje en betaal je. als je wat in je winkelmandje plaatst maar nog niet (wil) gaat betalen dan is dat artikel voor de verkoper niet meer beschikbaar en staat dus als gereserveerd in het systeem en ja daar kan de verkoper een tijdslimiet aan stellen. wat zalando hier doet is heel normaal en heeft niets met leugens te maken evenals reeds bestelde artikelen die al betaald zijn en dus al in het “onderweg” proces zitten.
tip: als je wat online wil kopen en je plaatst het in je winkelmandje betaal dan gelijk en wacht daar niet uren mee.