Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 06-05-2018 16:57:56
Winkels & Webshops

Zalando haalt je winkelwagen leeg

Is dit de eerste keer dat je wat bestelt bij een webwinkel?
iemand anders deze mooie jas ook gezien en was sneller dan jij met bestellen.
in de shoppingbag staat: de artikelen in de winkelwagen zijn niet voor jou gereserveerd.
bij de meeste webwinkels heb je geen 20 minuten de tijd, dat is bestellen en met een klik kopen, anders is het artikel weg.
heb je dan langer dan 20 minuten nodig gehad om je gegevens in te vullen?
je krijgt af en toe een herinnering dat er nog een artikel in de shoppingbag zit, meer niet. 
heb je al een account bij zalando, dan gaat het bestellen sneller. of bestellen met de app.

je krijgt een track en trace code als je artikel verzonden is. klik je op die code dan zie je eerst dat het artikel is aangemeld. 
dan is het voor zalando, of een andere webwinkel al verzonden.
postnl moet de zending nog ophalen en daarna krijg je een bezorgdatum. dat is een normale procedure.

wat jij beschrijft is een normale procedure voor bestellingen bij een webwinkel en bezorging door postnl.