Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sander112 - 08-05-2018 08:08:22
Vrije tijd & Tuin

Zonnescherm van abcwinkel heeft iemand ervaring


zonnescherm besteld en betaald. niet geleverd.


status
opgelost
klachtnummer
# 302866
gebruiker
plaisier5
datum
gisteren
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/abcwinkel.nl/klachten/zonnescherm-besteld-en-betaald.-niet-geleverd.-/details?complaintid=1557265a-277a-4495-b7c3-d8ec5309aacf#reacties" target="_blank"> 1 reactie




details

de klacht
op 20 maart 2018 een zonnescherm besteld. volgens de site was er een levertijd van 3 weken. na 4 weken gebeld en gevraagd wanneer deze geleverd zou worden. mij werd verteld dat de partij te beschadigd was om te leveren.toen kreeg ik een vreemd voorstel. er werd gevraagd of ik er mee akkoord ging dat het geld terug gestort zou worden. dan zou er over 2 weken een andere geleverd worden maar dan moest ik bij de bezorger afrekenen. daar zou ik een bevestiging van krijgen via de mail. toen die niet kwam heb ik daarover gebeld. toen werd mij beloofd dat ik die de week daarop zou krijgen. ook die kwam niet. ook werd er gezegd dat mijn voicemail ingesproken was. knap want die was toen i.v.m. met wisselen van provider niet geactiveerd. nu (7 weken na de bestelling heb ik weer gebeld en werd mij beloofd om over een uur terug te bellen want het zou tot op de bodem uitgezocht worden...
de oplossing
zo snel mogelijk mijn geld terug.