Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fg
fg.schonewille - 08-05-2018 16:27:00
Voeding & Gezondheid

Schoonenberg hoortoestel

Even voor de goede orde, het gaat hier om een zeer slechte klantervaring. hoe leg ik hem uit dat het onmogelijk is de reeds aanwezige hoortoestellen van het ene filiaal naar het andere te krijgen om die alsnog uit te leveren. verder onderzoek geeft aan dat het filiaal kerkelanden van oorsprong een andere firma is dan schoonenberg zelf waarvan de grote baas sonova in zwitserland zit. "we hebben verschillende systemen, dus u vader moet het hele proces opnieuw door"  hierdoor wordt onze ziektezorg zo duur, geldverspilling..."het kan niet in onze systemen" als je ze zegt ga eens op de stoel van mijn vader zitten zeggen ze zelfs zelf nog ja we begrijpen wel dat het moeilijk is uit te leggen, maar komt u toch maar alles opnieuw doen en natuurlijk ga ik de volgende keer mee!