Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Opgelicht door gamefame.nl
Na betaling zegt dit (bedrijf?) dat ze leveren na 3 dagen , ik heb het geld over gemaakt op 30 april 2018.
na 3 dagen niets geleverd
contact opgenomen via de mail op info@gamefame.nl
en reactie gekregen dat het nog niet verstuurd is en beloofde dat het zaterdag of maandag zou komen , heb dit afgewacht tot dinsdag 1mei , weer contact gezocht en mijn vriendin ook meerdere malen gemaild naar info@gamefame.nl, en kreeg een betracht dat het nog niet was verstuurd op deze reactie wilde ik mijn geld terg ! en zij reageerde hierop dat de levering is geannuleerd ! en het geld zou terug storten op mijn rekening en het 14 mei er op zou staan
15 mei nog niets ontvangen van gamefame
en contact kan alleen via de mail
op de internet site staat dat ze onderdeel zijn van outletmarkt bv, ook dit schijnt niet te kloppen