Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pi
PimJoris - 18-05-2018 13:23:47
Winkels & Webshops

Rechten bezorgen bankstel

Ze ker bij kleinere bedrijven is het heel gebruikelijk dat men op beperkte tijden bezorgt. u had dit kunnen weten toen u de bank kocht. u heeft geen rechten. dan zit niets er anders op dan verder kijken hoe u binnen de bezorgregeling een oplossing kunt vinden.
 kan men als ze bezorgroute voor die dinsdag bekend is, de bezorgtijd nauwkeuriger noemen, zodat u / uw vriend er maar even tussenuit hoeft of iemand niet uren in huis hoeft te wachten? heeft een van u uberhaupt al gevraagd of vrijnemen mogelijk is? kunnen zij u of iemand die de deur kan openen bellen als ze in de buurt zijn, zodat niet alle uren gewacht hoeft te worden? als u die bank echt bezorgd wilt hebben, zult u zelf ook moeite moeten doen. anders rest niets anders dan de bank zelf gaan halen of de koop annuleren ( als dat nog kan). het eerste kost meer dan een attentie voor een vervanger, met het tweede schiet u helemaal niets op.
kortom, denk in oplossingen en niet in belemmeringen. en neem zelf het initiatief.