Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 18-05-2018 13:51:42
Winkels & Webshops

Ervaringen met droomidee webwinkel

Hallo naomi1603 , 

sorry , maar u bent al bezig v.a. 5-2-2018 met vragen te stellen over een matras / of bed . 
er is u al vaker het advies gegeven om naar een winkel te gaan , gezien uw klachten ( mobiel beperkt ) , dit advies legt u gewoon naast u neer .
wat heeft het dan voor een zin , u blijft in een cirkel draaien .

ps : hoe is het afgelopen met de bestelling bij boshbedding ? 

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/matras-gekocht-kan-ik-die-annuleren-daar-ik-een-hogere-prijs-heb-moeten-betalen?id=595423 
 
uw reactie vandaag , op boshbedding 



door naomi1603 - 18 mei 2018 om 14:14 
7 antwoorden / 13 vragen

0

ik heb de bestelling kunnen annuleren daar ik na de vele mails en tefonisch contact geen antwoord kreeg ook niet via messenger. uiteindelijk heb ik bestelling kunnen ongedaan maken wegens het prijsverschil. koop op afstand binnen de 14 dagen. ik had de mails ik verzonden binnen 14 dagen en volgens de wet hen dit kunnen ongedaan maken. nadien nog eens al mijn mails naar hen nogmaals opgestuurd en dan een antwoord gekregen na lang wachten.
bedankt voor uw voor uw antwoord