Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

holiday
holiday - 18-05-2018 17:50:25
Computers & Telefonie

Mislopen actie

Ik heb ook zo iets dergelijks meegemaakt bij t-mobile met de aankoop van een samsung note 8.
zou een half jaar netflix er bij krijgen en zou daar bericht over krijgen wanneer het in zou gaan.
nooit meer wat van ze gehoord.
bij navraag was de actie afgelopen.
ook was er een inruilactie, als je een nieuwe note kocht, dan kreeg je € 100,00 extra inruilpremie.
formulier ingevuld op internet, voor de oude note zou ik € 75,00 terug krijgen en die € 100,00 er bij, toch € 175,00 terug.
nooit meer iets van gehoord en bij navraag, konden ze niets van mij vinden en natuurlijk was de actie afgelopen.
dure telefoon gekocht, acties door mijn neus geboord, wat een service bij die telefoon shops.