Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 04-06-2018 10:23:21
Computers & Telefonie

Aantal vragen

@maarten heest ...

wanneer de reageerders zich langzaam ervan bewust worden en zich weer op de gestelde vragen kunnen gaan concentreren, wordt de kwaliteit, óók van dit forum alleen maar weer beter.

nu wil ik absoluut niet een nieuwe aap op de apenrots zijn, maar ik stel gelukkig successieve wèl vast dat meerdere deelnemers tenminste niet als onderdanige aap in de hierarchie willen meelopen en óók liever op deze betere kwaliteit van 'ons' forum letten.

of de beheerder hier, behalve de contrôle, nog consequenties uit trekt, dat weet ik niet. vermoedelijk is een moderator in het huidige concept nog niet voorgezien, vooral niet in de budgettering, maar mijn mening is, dat consumentenzaken voor omroepen een trekpleister is met toenemende tendens en wie weet, krijgt v&b dáárom ooit meer budget om meer aandacht aan de site en moderatie te kunnen schenken.

van de beheerder heb ik inmiddels vernomen, dat vanaf nu vraagstellers standaard achteraf! gevraagd zullen worden om een respons te plaatsen. omdat bijna alle vraagstellers momenteel voortijdig afhaken, een goede gelegenheid voor de vraagstellers om daarmee ook de kwaliteit van de antwoorden (of het gezeur onderling) te kunnen beoordelen in hun feedback. een m.i. positieve en constructieve maatregel dus! mijn motivatie voor een deelname (deels irritante? bijdragen) wordt goed verwoord bij sallust:


"neem de tijd om je goed voor te bereiden en heb je dit zorgvuldig gedaan, dan ga er voor, vol overgave"  (sallust)