Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 16-06-2018 11:35:21
Computers & Telefonie

Nle blijft facturen sturen?

Je hebt een contract gesloten van 13 juni 2017 tot 13 juni 2018. opgezegd in april en een bevestiging gekregen van de opzegging en de verbinding is afgesloten op 13 juni. zelf gecontroleerd dat de verbinding afgesloten was?
het abonnementsgeld betaal je vooraf, de bijkomende kosten achteraf.
hoe hoog die bijkomende kosten zijn weet je pas na 13 juni. want dan is de verbinding afgesloten.
de provider laat het abonnement daarom nog 1 maand doorlopen en verrekent die bijkomende kosten.
valt er niets te verrekenen, dan krijg je die €39,95 terug.
maar nu heb je de automatische afschrijving geblokkeerd, dus kan er niets worden betaald en krijg je direkt een betalingsherinnering.
betaal dus die €39,95.
lees de voorwaarden, artikel 16
https://www.nle.nl/alles-in-1/sites/tripleplay/files/nlex_algemenevoorwaarden_1.0_alles-in-1_2016m12d20.pdf" target="_blank">https://www.nle.nl/alles-in-1/sites/tripleplay/files/nlex_algemenevoorwaarden_1.0_alles-in-1_2016m12d20.pdf