Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 16-06-2018 11:54:34
Computers & Telefonie

Nle blijft facturen sturen?

Waren die € 15,00 incassokosten een mededeling dat je dat risico liep toen je contact met hen opnam of heb je daadwerkelijk via het reguliere kanaal al een aanmaning ontvangen? als je die hebt ontvangen dan is dat waarschijnlijk omdat ze niet konden afschrijven. al met al blijven ze dus geen facturen sturen, maar sturen ze één factuur en waarschijnlijk één aanmaning. dit binnen een paar dagen tijd en in die tijd heb je ook bezwaar gemaakt, en lijkt het alsof ze dat niet willen horen. denk je soms dat je de enige klant van dat bedrijf bent? geef ze wat tijd.

- volgens je eigen verhaal heb je netjes optijd opgezegd en hoef je je dus geen zorgen te maken.
- het kan heel goed dat de technische verwerking sneller gaat dan de administratieve verwerking, zeker als je nu al een andere provider hebt.
- de opmerking van aurora1 is dus zeker niet dom. het is daarbij behoorlijk onbeschoft om tegen iemand die probeert te helpen zo'n opmerking te maken.
- het is dus niet zo vreemd dat er nog één rekening volgt, hooguit is het niet netjes dat ze dat niet even toelichten.
- zie voor de mogelijke reden van het laatste factuur de opmerking van panter22.