Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdmduc
tdmduc - 16-06-2018 15:32:05
Computers & Telefonie

Falend beleid van hp, laptop ongerepareerd teruggestuurd na 3 weken, wat nu?

dell kopen. nooit problemen.


heb er inmiddels 2 naast mijn 2 asus-sen.


ook voor het bedrijf waar ik gewerkt heb was alles van dell. goed contact met de monteurs goede service enz.enz.


 


waar ik nu werk(grote verf en chemie concern) is hp zelfs al "inhouse" gaan zitten met een kantoortje om dagelijks die rommel te repareren.


alleen de hi-end elite modellen zijn de moeite waard om geld in te steken. 


 


heb onlangs de keuze gemaakt tussen dell, asus en hp om een zware game-laptop(ook voor de geluidsstudio) aan te schaffen en na jaren ervaring en korte reviews op het web gelezen dat ik toch maar weer beter naar dell kon kijken.


op maat samengestelde(niet goedkope) i9 (ja u leest het goed i9)machine besteld en premium support voor als er eens wat aan de hand is.


 


as we speak(type) moet ik van een kameraad de hele week al geklaag aanhoren over zijn hp pavilion die "raar" doet en hoe toch verder.


het beest is oud en ik zeg; "niets meer aan doen, geen geld meer aan uitgeven". ►"koop een nieuwe en dan géén hp meer."◄