Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ch
Chunn - 16-06-2018 16:09:26
Computers & Telefonie

Nle blijft facturen sturen?

dit is bij mij ook gebeurd. contract opgezegd, verbinding werd op opzegdatum om 07:00 uur 's ochtends al verbroken en toch een factuur ontvangen. ik heb het in eerste instantie laten gaan, wel incasso geblokkeerd bij de bank, tot er serieus gedreigd werd met een incassobureau. contact opgenomen, kreeg ik vervolgens zonder tekst of uitleg een eindafrekening van ook € 1.33. incasso weer laten blokkeren bij de bank en als reactie heb ik ze toen een rekening gestuurd van 50 euro wegens administratiekosten ivm het sturen van onterechte facturen. nooit meer wat op gehoord. 
nu maanden later kan ik nog steeds inloggen en zie ik in mijn account dat beide facturen volgens hun nog steeds openstaan.