Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 17-06-2018 09:27:10
Computers & Telefonie

Falend beleid van hp, laptop ongerepareerd teruggestuurd na 3 weken, wat nu?

U was zelf ook niet een van de vlugste, maandag wist u van de kosten, woensdag een schadeformulier gevraagd.
lijkt me als de gesmolten onderkant door de kapotte ssd komt u daarvoor niet hoeft te betalen.
wanneer u uw eigen laptop nu terug heeft en deze heeft inderdaad deuken en gesmolten onderkant zullen die deuken wel tijdens het transport ontstaan zijn en dan is de klant verantwoordelijk.
wanneer het een prijzige laptop is zou ik de reparatiekosten van €400 maar accepteren.
dan wel aangeven dat u accoord gaat met de genoemde reparatiekosten van €399 zoals vermeld in hun mail van 16 juni zodat ze later niet aan kunnen komen met een hogere rekening.