Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 17-06-2018 10:35:30
Computers & Telefonie

Falend beleid van hp, laptop ongerepareerd teruggestuurd na 3 weken, wat nu?

Gesmolten en warm worden komt echt niet door een ssd. dat kan helemaal niet. een ssd die zomaar stopt is onzin. een ssd kan wel defect raken, maar dat komt zelden voor. het zal veel eerder een update van windows 10 geweest zijn die goed mis is gegaan en dat is niet de verantwoordelijkheid van hp.
de werkelijke oorzaak van te heet worden kan alleen maar zijn dat de laptop niet helemaal uit was en op de batterij in de verpakking op de een of andere manier nog werkzaam was.
de warmte (ook al is dat maar een beetje) van vooral de processor, die daarbij vrij komt, kan niet weg in de verpakking met de extra isolerende werking van folie. daardoor moet de laptop veel te warm geworden zijn, zodanig dat onderdelen vervormd zijn. om deze reden alleen al altijd persoonlijk ter reparatie inleveren bij de winkel waar de laptop is gekocht.
hp heeft nauwelijks nog eigen personeel en draait grotendeels op inhuurkrachten en externe reparateurs.
waarschijnlijk weten ze bij hp (de niet-eigen-medewerkers), net als bij veel van dat soort bedrijven tegenwoordig, zelf ook niet goed waar ze mee bezig zijn.