Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Toch weer seniorenvoordeelpas

Beste tuesday rebel,

bedankt voor uw bericht op het forum van kassa. zoals u hierboven hoogst waarschijnlijk al heeft gelezen kunt u de pas uiterlijk twee weken na ontvangst terug sturen naar ons, wij zullen dan bij ontvangst direct de betaling bij afterpay stop zetten. overigens kunt u ten allen tijden uw pas annuleren, het is hiervoor niet noodzakelijk om eerst uw pas te ontvangen.

helaas kan ik op dit moment het probleem niet voor uw oplossen aangezien de nodige gegevens ontbreken. wij komen daarom graag met u in contact! u kunt mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl t.a.v. erik. ik zal dan uw bericht verder oppakken. uiteraard kunt u ook bellen tussen 17:00 en 21:00 naar 085-0700 900.

graag horen wij van u.

met vriendelijke groet,

erik
team seniorenvoordeelpas