Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pi
PimJoris - 18-06-2018 19:37:20
Geldzaken & Recht

Aegon heeft geld afgeschreven voor adreswijziging

U schrijft ' via onna onna'. u heeft dus niet rechtstreeks het nummer van aegon gebeld? dan betaalt u vrijwel zeker voor de diensten van deze tussenpersoon, niet aan aegon.
en ja, dat mag. wanneer u gebruik maakt van de diensten van een derde, mag deze daarvoor kosten in rekening brengen. dit bedrijf kan immers ook niet van de wind leven.
heeft aegon eigen kosten in rekening gebracht en geïnd - iets wat ik persoonlijk bij aegon nog nooit heb meegemaakt - dan had ik u gelijk gegeven.
een volgende keer gewoon rechtstreeks bellen met aegon. u bent immers bij hen verzekerd. dat nummer staat op uw polis en op de website. en het bellen is waarschijnlijk nog gratis of tegen lokaal tarief ook...
 
los van uw concrete vraag: dat u uw mail niet leest, kunt u aegon natuurlijk niet verwijten. aegon heeft u geïnformeerd, dus u had van de premiewijziging op de hoogte kunnen zijn.
uw laatste opmerking over enkele euro's verhoging lijkt mij een geval van 'en nu sleep ik alles erbij'.
bij premieverhoging is overigens opzeggen altijd mogelijk. u kunt er dus weg. maar daarvoor geldt waarschijnlijk wel een termijn waarbinnen u dit moet aangeven. en die vind u in uw polis en/of in de bewuste mail.