Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Mister1 - 18-06-2018 19:53:57
Geldzaken & Recht

Moet ik een product uit een abonnement wat ik niet wil behouden

Hallo, bedankt alvast voor uw reacties, volgens mij nog geen jaar en het opzeggen is het probleem niet dat hebben ze mij per mail al bevestigd dat dit goed is en inderdaad na 1 mnd, het probleem is dat ik zaterdag een zending ontvangen heb die mij en niet bevalt maar ook te duur is en bij de meegeleverde brief staat (volgens mij dan) dat ik die zending retour kan sturen maar de klantenservices schrijft in de mail dat ik die zending moet behouden en betalen mocht ik hem al retour gestuurd hebben dan zullen zij deze envelop met zegels weer naar mij terug sturen ik mag die niet retour sturen.

{hartelijk dank voor uw email. naar aanleiding van uw verzoek is uw postzegelabonnement gewijzigd. voor elk abonnement geldt een opzegtermijn van één maand. het abonnement op 'allernieuwste nederlandse postzegels' zal daarom per 18 juli 2018 stopgezet worden. de reeds verstuurde en ontvangen verzending, order 745461311, dient u af te nemen en betalen. mocht u dit inmiddels terug hebben gestuurd naar ons, dan zullen wij dit weer automatisch naar u retourneren.}

en dit staat in de meegeleverde brief zie de afbeelding