Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 19-06-2018 13:49:24
Elektronica & TV

Koelkast gekocht via bol.com binnen een jaar defect

Uiteraard heeft bol geen monteurs in dienst, dus daarom schakelen zij voor een reparatie een ander bedrijf in. en alles kan kapot, ook een nieuwe koelkast. 

nog maar een keer bellen of die afspraak voor de monteur nou op 25 juni echt staat. 

uw verjaardagsfeestje maar verzetten als dat niet zonder koelkast kan. 

misschien mag u melk of zo even bij de buren in de koelkast zetten?