Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Er
ErnieKoper - 19-06-2018 20:30:33
Computers & Telefonie

Rekening 1808 telefoonnummer

Ik begrijp de frustratie al moet gezegd dat informatiediensten wel degelijk een nuttige functie hebben. en ook hoge kosten. er moet een callcenter ingezet worden die mensen te woord staan en doorverbinden naar de juiste personen en organisaties. daarnaast doen grote bedrijven er alles aan om het telefoonnummer zo goed mogelijk te verbergen op hun site. informatiediensten zoals https://zoekopnummer.nl" target="_blank">https://zoekopnummer.nl en bel1870.nl spelen daar handig op in maar moeten wel flink investeren in google om hoog in de zoekmachine te komen. deze kosten moeten worden terugverdiend en dat gebeurt door een tarief per minuut te vragen. dit wordt ook netjes vermeld aan het begin van het gesprek en ook vaak al op de website. dus voortaan toch beter opletten of je een doorverbinddienst belt of het bedrijf dat je eigenlijk wilt bellen. al ben je dan wel weer veel langer op zoek naar het telefoonnummer...