Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 19-06-2018 20:32:51
Huishouden & Energie

Consumenten voordeel bv

Uiteraard is conbsumentenvoordeel is niet te vertrouwen 'bedrijfje'. hier is een mooi woord voor: malafide. dergelijke 'bedrijfjes' hebben ook de lak aan bijv. een 'bel me niet register'.

zij benaderen personen via de telefoon d.m.v. een callcentrum. aldaar werken dus bepaalde figuren die geld 'verdienen' met het aanleveren van slachtoffers.
slachtoffers omdat die figuren een bonus krijgen voor elke 'klant' die zij, met behulp van leugens en listige kunstgrepen, over hebben gehaald om te reageren.
dus als zij de (gehele) waarheid vertellen en verder ook geheel eerlijk zouden zijn, 'verdienen' zo goed als niets, hooguit het minimale arbeidsloon.
zij moeten het dus grotendeels hebben van de bonussen.

de slachtoffers zijn meestal de ouderen onder ons, of de onschuldigen, die amper weten waarover het gaat.

in het algemeen kan men wel stellen: ga nooit in op telefonische colportage. ook niet van die vervelende figuren die u op straat benaderen, meestal in winkelcentra.