Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 29-06-2018 23:44:49
Garantie & Verzekeringen

Sony helpt niet bij productiefout

Mag wel een botte opmerking zijn maar u verwacht toch niet dat sony nederland een product (wat een productiefout lijkt te zijn in amerika) hier voor u zou oplossen? of zelfs kunnen oplossen. en zo'n enorm lange vlucht zal het niet gegaan zijn om zo'n duur apparaat aan te schaffen: de gratis oordopjes, tenzij u ontzettend 'fassy' bent, zijn goed genoeg om 11/12 uur te overbruggen met muziek luisteren etc. dat u thuis hoge kwaliteit wenst, soit, maar op zo'n vlucht. maar u heeft zelf het risico genomen om voor 330 (of zo)$ het aan te schaffen, wetend dat er in een ander land geen garantie op zit was uwerzijds kennelijk een gokje omdat het hier duurder is. tja...