Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 30-06-2018 07:43:13
Garantie & Verzekeringen

Sony helpt niet bij productiefout

De vraag van ts , 


sony helpt niet bij productiefout

een aantal maanden geleden was ik op een vliegveld in de vs en kocht daar na lang afwegen een dure sony koptelefoon mdr1000x (+/-300€) om een prettig vlucht te hebben (noise cancelling is erg fijn op zo'n lange vlucht) nu een paar maanden later heeft zich een breuk gevormd in de beugel. na onderzoek (want ik gebruik het alleen thuis en netjes) en met dank aan google kwam ik erachter dat er ontzettend veel mensen zijn die eenzelfde koptelefoon hebben met eenzelfde breuk. een productiefout lijkt het. 

hierop heb ik contact met sony nederland gezocht. de reactie van sony nederland is: sorry, u heeft het in de vs gekocht, stuur het apparaat maar naar een kennis in de vs en laat diegene het daar oplossen, succes ermee. ik vind dit een nogal botte oplossing voor een koptelefoon van 300€ met een productiefout erin.

ik benieuwd wat of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? moet ik accepteren dat ik het apparaat niet op garantie gemaakt krijg (en het apparaat weg kan gooien want geen vrienden in de vs) of zijn er nog andere wegen naar rome?