Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Matthew - 13-07-2018 13:24:56
Auto & Vervoer

Tomtom updateservice 1 jaar nieuwe kaart werkt niet meer

Komt mij bekend voor...
september 2017 mailde tomtom betreffende per 11 oktober verlopend abonnement:
"op 17 augustus hebben we een gloednieuwe versie van de kaart van het kaart van europauitgegeven. dat is de laatste kaart die je ontvangt als onderdeel van je kaartupdateservice. we hopen dat de service een goede ervaring is geweest. vernieuw vandaag en bespaar 40% op je volgende abonnement."
een nieuw abonnement voor een jaar werd aangegaan. omstreeks december maakte tt bekend dat mijn type tt niet van nieuwe kaarten kon worden voorzien.
telefonisch nog e-mailcontact leidde tot enig resultaat (lees 'antwoord').
wèl krijg ik sedert eind vorig jaar regelmatig 20% kortingaanbiedingen ter vervanging van mijn 'verouderde' apparaat. ten tijde van vernieuwing van het abonnement was men zich er dus bewust van dat van een (bruikbaar) 'nieuw abonnement' geen sprake kon zijn...
na mijn afschuw over de handelswijze te hebben uitgesproken moet ik óók zeggen dat ik jarenlang plezier van mijn tt-xxl heb gehad; zonder problemen.