Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 17-07-2018 15:08:57
Winkels & Webshops

Pakket vanuit buitenland is retour afzender gegaan. kosten voor mijn rekening!

Lastig, feitelijk is het pakket niet ontvangen en zou je dus gewoon je betaalde 90 euro terug moeten krijgen. e.e.a. had tenslotte gewoon bezorgd kunnen worden als er niet zo'n rare blokkade op de verzending zat (tenzij je daar zelf om gevraagd hebt).

indien het pakket terecht retour is gegaan, dan kan je volgens mij twee dingen doen, de 20 euro retourkosten betalen en je geld terugvragen (of per saldo 70 euro terugvragen) of 35 euro betalen en het pakket alsnog ontvangen. tenzij er inderdaad van te voren stond aangegeven dat de webshop de retourkosten voor zijn rekening neemt, dan is het 90 euro terug of 15 euro betalen om het alsnog te ontvangen.