Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kloske
kloske - 20-07-2018 12:34:58
Geldzaken & Recht

Mag een webshop zomaar de verzendkosten torenhoog maken?

Ik héb ook niks besteld daar, was t van plan maar ik ga uiteraard geen 25 euro verzendkosten betalen voor iets wat 7,80 kost. aan de telefoon zei ze ook nog: ik weet niet of u dit ergens anders ook krijgt. nou vind ik dat al een manipulerende opmerking, maar goed, ik ben gaan googlen en vond t inderdaad gewoon ergens anders. iets duurder, 14 euro, maar dan ben ik nog steeds goedkoper uit.
de klacht is ook al voorgelegd bij thuiswinkel.org en daar is ook al op gereageerd door de webwinkel zelf. ze waren niet blij met de klacht.
dan mogen ze de website wel aanpassen, wat ze nog steeds niet gedaan hebben overigens. dát is ook hetgeen ik niet vind kunnen, deze verzendkosten niet op de site zetten maar pas vermelden als je bij het winkelwagentje aan komt.
overigens, een nichtje heeft voor de grap eens gekeken op de website, er wordt zelfs een plank verkocht voor 2,60, verzendkosten: .....€89,-..... je krijgt er wél een korting op de plank van 30 cent, haha! oke, je zult er waarschijnlijk niet maar 1 plank bestellen, maar toch.