Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 22-07-2018 09:16:23
Winkels & Webshops

Gaudin

Waarschijnlijk heeft u zich blindgestaard op het woord gratis want in het bestelproces staan de kosten voor afhandeling en verzendkosten weldegelijk vermeldt. billink komt pas in beeld als u achteraf wenst te betalen maar u heeft de betaling niet gedaan terwijl die kosten wel zijn gemaakt. zodra de bestelling is verwerkt dan is de order niet meer te annuleren en wordt aan u verzonden. retourneren maakt niet dat u de verzendkosten niet hoeft te betalen want na retourneren wordt enkel de aanschafprijs van het product vergoed en in uw geval 0,00 euro. gaudin heeft u niet opgelicht want u heeft het product gratis gekregen maar om het product naar u te verzenden heeft gaudin wel kosten moeten maken en die kosten heeft u tot heden nog niet voldaan.