Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 23-07-2018 18:00:55
Winkels & Webshops

Fauteuils bij levering anders dan in winkel

Een makkelijke vraag met een simpel antwoord: uiteraard heeft u recht op geld terug!!

dit flutbedrijf weet blijkbaar helemaal niets van consumentenrecht. zij zien blijkbaar alléén maar €€€€€€€......
piet klerkx levert rommel en hoopt dat de klant het niet ontdekt/ziet en dan de klant ook nog eens financieel gijzelen?
het moet niet nog gekker worden.

perfect dat u ook foto's gemaakt heeft. dat zal p.k. wel niet leuk gevonden hebben.

zoals reeds gesteld: formeel een schriftelijke klacht indienen (e-mail) en indien dit wordt afgewezen dan naar de geschillencommissie wonen.
deze zaak gaat u gewoon winnen. daarnaast zal p.k. de kosten van de geschillencommissie ook nog eens moeten betalen.

dit alles kunt u ook beter delen via social media, om andere klanten in spe te waarschuwen, zodat zij naar een wel betrouwbaar bedrijf kunnen gaan.