Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sv
svkaster - 24-07-2018 12:57:27
Winkels & Webshops

Pakket vanuit buitenland is retour afzender gegaan. kosten voor mijn rekening!

bedankt allen voor jullie reacties.

ik heb inmiddels het pakket thuis bezorgd gekregen en ik ben overeen gekomen met de verkoper dat we de kosten zouden delen.
ik wilde toch nog even reageren op wat somige van jullie zeggen wat betreft het bestelen van producten tijdens je vakantie.
 
als je iets in nederland besteld dan wordt een zending (bij postnl) altijd in de mypostnl app geladen en tenminste 2x aangeboden. bij niet thuiswordt het pakket tenminste twee weken bij het "postkantoor" aangehoeden waarna je het gewoon kunt ophalen. ook kun je normalieter na de eerst epoging of zelfs al voordat er een aflever poging wordt gedaan kun je het aflever adres veranderen naar afhaalpunt. wat ik echter niet wist is dat ee nbuitnland zending meestal niet in de app te zien is en dat ze die niet bij de buren of een agentschap mogen achterlaten. ik weet nu inmiddels beter en zal iig geen bestellingen doen tijdens mijn vakantie tenzij ik het direct bij het post agentschap kan laten bezorgen :)