Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vd
vdlieuw - 28-07-2018 13:32:28
Geldzaken & Recht

Gestolen dpd pakket

Dit wordt een lange (leidings) weg want laat eerst dpd maar eens bewijzen dat het bij u afgeleverd is.
die bewijslast heeft men, punt uit. maar dat gaat maanden duren want dhl, dpd en soortgelijke bedrijven houden de deur dicht en u zult met grof geschut uw informatie moeten zien te bemachtigen. uw pakket krijgt u natuurlijk nooit meer terug, dat begrijpt u zelf ook wel denk ik

dan nog wat achtergrond informatie waar u misschien de volgende keer iets aan heeft. ik loop tegen de 80 en heb en koop nog steeds behoorlijk veel via internet. ik weet niet of ik dit hier mag zeggen maar alle websites die leveren met dhl of dpd, ik koop er niet / nooit meer. de enige met een goede leverings software (niet alleen op papier maar ook in de praktijk) is post.nl. de rest is knudde, niet deskundig, lopen de kanten er van af en als je je pakket nog steeds niet ontvangen hebt en je kijkt op track & trace dan zie je tot je stomme verbazing dat er niemand thuis was. de voordeur stong notabene de hele dag open en er waren 5 mensen thuis, men bedonderd gewoon de boel.
en als ex-manager van een van de grootste wereldwijde koeriersbedrijven weet ik echt waar ik over spreek.
dhl en dpd zijn goede partners in verzending tussen landen onderling maar men heeft gewoon de juiste software en mentaliteit niet voor het huis aan huis bezorgen.