Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elmarojo - 28-07-2018 14:17:48
Vakantie & Reizen

Voetselvergiftiging opgelopen op vakantie

op de bestemming is geen klachtenformulier ingevuld. alleen gebeld met de mededeling bij thuiskomst een klacht in te dienen. 
en toen je thuis gekomen bent heb je met de klantenservice van sunweb gebeld en die bood excuus aan.
meer is er niet, of heb je nu wel een klachtenformulier ingevuld en daar is nog geen schriftelijk bericht op gekomen? of alleen een excuusbrief? kun je wat duidelijker schrijven wat je gedaan hebt?

op de bestemming aangegeven bij de reisleiding en de qualitymanager van het hotel, en er werd gezegd in nederland een klacht indienen. heb via internet een klacht ingediend, ben na ca 2 weken gebeld waarbij het kwijl door mijn telefoon droop, met daarbij 1000 maal excuses, weet ik veel hoeveel keer. maar geen oplossing. heb verder geen mail of post van ze gekregen. nu goed op de hoogte? nu een klacht ingediend bij klacht.nl.
we zullen zien.