Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 30-07-2018 08:34:16
Winkels & Webshops

Wat is er aan de hand mer drogisterij.net

Hallo liesbeth1951 , 

de ondernemer heeft 30 dagen de tijd om het product te leveren , zie de voorwaarden : 



de ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. de consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen 

lees hier wat u kunt doen , klik op de rode regels 

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet 


drogisterij.net is aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar na 30 dagen een klacht indienen . 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen


ps : in de link van @panter22 lees ik het volgende : 

wegens overmacht (wat van 26-06-2018 tot 23-07-2018 werd vermeld in de winkelmand) en daarbij een storing in ons systeem, 

omdat wij van 26-6-2018 tot 23-7-2018 overmacht hebben gehad in ons magazijn (hiervoor hadden wij een melding geplaatst in de winkelmand), hebben wij als gevolg hiervan overmacht op onze klantenservice.  

lees ook deze klachten , 

https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net" target="_blank">https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net