Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 30-07-2018 08:56:10
Elektronica & TV

Aankoop tv mediamarkt

Je ouders hebben die tv teruggebracht naar de mm. in de doos? die tv zetten ze op de toonbank van de klantenservice van de mm.
wat heeft die klantenservice met die tv gedaan?\
in de doos laten zitten, niet opengemaakt, er op vertrouwd dat de juiste tv in de doos is gestopt?
of, heeft de klantenservice de tv uit de door gehaald, gekeken of ze hem aan de praat konden krijgen.
heeft de klantenservice foto's gemaakt? in ieder geval hebben ze de tv ingenomen en toch niet op de innamebon vermeld dat er zichtbare gebreken aan het toestel waren.
nu blijkt de tv scheuren in het beeld te hebben. dat moet dan toch gebeurd zijn tussen de inname van de klantenservice en het reparatiebedrijf.
van wie hebben jullie gehoord van de schade aan de tv? een brief of telefoontje van het schadebedrijf?
heb je al contact opgenomen met de plaatselijke mm? daar is toch de tv onbeschadigd gebracht.
persoonlijk met de papieren naar die mm. niet bellen. vragen om een nieuwe tv. ga zelf en neem je ouders mee.