Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ad
Ad007 - 30-07-2018 13:49:33
Elektronica & TV

Aankoop tv mediamarkt

volgens de algemene consumentenregels (zie de consumentenbond geldende regels) moet de mm onmiddellijk een nieuwe tv geven en niets repareren u heeft recht op een nieuwe ongeprepareerde tv als die na zo'n korte tijd kapot gaat.

en anders moeten zij aannemelijk maken dat de tv door u is kapotgemaakt.

als u een inname formulier heeft waar de nu ontstane schade niet op staat vermeld dan is zonneklaar dat uw tv bij de firma mm kapot is gegaan en is dus niet uw schuld.

een rechtsbijstandverzekering inschakelen en/of via de consumenten bond, een nieuwe tv vragen (nee eisen) in een fabriek ‘s originele dichte verpakking (ook daar gaat het bij de mm wel eens fout en krijg je een gerepareerde retour) laat hen ook de eerdere gemaakte foto's van de fout in het beeldscherm maar eens goed bekijken.
.

ps. geef ook aan dat u de eventuele advocaatkosten of andere kosten, voor het oplossen van deze zaak, op hen gaat verhalen