Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kama - 30-07-2018 14:54:52
Geldzaken & Recht

Gestolen dpd pakket

Onze ervaringen bij postnl zijn ook slecht, al ervaren sommigen hier het tegendeel.als ontvanger kun je daar niets beginnen. alleen de verzender mag navraag doen. je kunt als ontevreden klant niet eens een klacht indienen. alleen een melding doen. en daar geven ze geen terugkoppeling op.
in de afgelopen paar maanden is één pakket niet aangekomen en één aangetekend stuk (uit duitsland) niet aangeboden en dus onverrichterzake teruggestuurd. en wie weet nog meer. wij zijn er ook van overtuigd dat het eerste pakket gestolen is. helaas had de afzender geen verzekering afgesloten, maar dan nog, dan krijg je geld, maar je spullen niet terug. en postnl wordt alleen maar boos op de afzender omdat hij niet wil worden afgescheept. 't is triest.