Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

oo
oorbeek - 31-07-2018 09:56:04
Vakantie & Reizen

Park plus parking schiphol

Ja, helaas heb ik hier ervaring mee. in juni gebruik gemaakt van valetparking, er waren o.a. meer km's gereden dan werd toegezegd, niet veel maar toch. het bedrag van deze boeking heb ik terug ontvangen. maar ik wil mijn komende reservering annuleren vanwege voorgaande. de website is uit de lucht, na meerdere mailtjes tot op heden geen reactie. gebeld geen gehoor, op sms-jes geen reactie.
bij verder googelen (en facebook) kom ik verscheidene gevallen tegen dat dit bedrijf in gebreke is gebleven m.b.t. het leveren van valetparking en/of het geld niet terugstort.

https://www.facebook.com/search/top/?q=park%20plus%20schiphol