Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
gijsannie - 01-08-2018 02:04:42
Geldzaken & Recht

Ing schaft tan code af.hoe moeten mensen zonder gsm betalen?

hallo andere zwaar geirriteerde ing klanten,

als langdurig klant bij ing bank, maak ik sinds 2004 gebruik van de tan code om overschrijvingen te doen.
dit is al vanaf nr 1 en nu zitten we in de 700.
dit is al 14 jaar goed gegaan, zonder ook maar 1 probleem.

nu wil de ing deze tan code veiligheidsprocedure gaan afschaffen en gaan vervangen door sms code.
ten eerste ben ik daar vierkant op tegen omdat het goed was en ten tweede heb ik geen mobiel.

nu wilde ik daar een klacht over indienen op de site van ing, maar dat is onmogelijk gemaakt, omdat ze alle klachten al op een rijtje hebben gezet die zij wel willen beantwoorden.
het begint steeds meer op een dictatuur bank te lijken, in dienst van de aandeelhouders en niet van de klanten.

eerst overgenomen door de staat in 2009 en nu hebben ze zich weer vrij gekocht over de rug van de klanten.
het waren schaamteloze, onbeheersbare instellingen en dat zijn ze nog steeds.

is het misschien een nieuwe bezuinigingsactie?
is de particuliere klant nog koning?, nee , allang niet meer, melkkoetjes.
wij kunnen misschien wel weer een prinsenrol gaan spelen, als ing klanten massaal hun ongenoegen gaan uiten en hun tanden eens laten zien per mail, telefoon of brief.
zo niet, dat blijven ze ons uitlachen, de service uithollen en de tarieven verhogen van bankpassen.


laten ze de klanten die er niet goed mee om gaan of er fraude mee plegen van uitsluiten, maar laat de goede gebruikers ervan met rust.
als ze het daadwerkelijk gaan doorvoeren, ga ik overwegen om een andere bank te nemen.
regio bank bijvoorbeeld.

groet, gijs