Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 02-08-2018 16:56:52
Huishouden & Energie

Telefonisch en aan de deur energie

De enige reden waarom ze bellen of langskomen is omdat ze zelf aan u kunnen verdienen. u gaat niet besparen, u moet betalen.

even als schets. u gaat in op een aanbod aan de deur. u zegt netjes dat u zult gaan verhuizen en natuurlijk zal dat geen probleem zijn voor de verkopende partij. alles wordt in orde gemaakt en er wordt op uw oude adres een nieuwe overeenkomst gemaakt. nu maar wel hopen dat u boetevrij weg kunt bij uw huidige aanbieder, anders wordt dat verrassing 1.
nu komt het punt dat u wilt gaan verhuizen en plots blijkt dat u het nieuwe contract niet kunt meenemen. dat wordt dus afkopen voor honderden euro’s.
o ja, aan de deur en aan de telefoon zijn de verkopers altijd het voordeligst. alleen jammer dat ze nooit willen en kunnen vertellen wat de verbruiksprijzen zijn. er wordt enkel geschermt met een veel te laag voorschotbedrag.

het beste dat u kunt doen is, als u een nieuw adres heeft, via internet vergelijken met het vebruik dat u nu heeft.