Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 05-08-2018 19:30:19
Huishouden & Energie

Kan eneco jouw contract opzeggen zonder toestemming

Hallo ingrid460 , 

dien een klacht in bij eneco , 

klachtafhandeling 

u kunt uw klachten telefonisch, schriftelijk of via internet voorleggen aan eneco.
vermeld bij uw klacht altijd uw persoonlijke gegevens en uw klantnummer.
bent u een particuliere klant, dan gelden de volgende gegevens: telefoonnummer: 088 - 8 955 955 (u betaalt uw gebruikelijke belkosten)
adres: eneco consumenten b.v. postbus 1014 3000 ba rotterdam
internet: eneco.nl  


u ontvangt binnen twee werkdagen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging van eneco. -
uw klacht wordt binnen tien werkdagen (post) of binnen twee werkdagen (mail) na ontvangst inhoudelijk afgehandeld.
binnen deze periode ontvangt u een oplossing en biedt eneco haar excuses aan indien blijkt dat uw klacht terecht is. -
in sommige gevallen kan de achtergrond van uw klacht erg complex zijn en kan de hiervoor genoemde termijn niet gehaald worden.
zodra bekend is dat de afhandeling langer gaat duren dan tien werkdagen, krijgt u daarvan tijdig bericht en wordt daarbij de termijn aangegeven waarbinnen u antwoord krijgt.
eneco verplicht zich binnen deze termijn uw klacht af te handelen, door het aanbieden van een oplossing en excuses indien blijkt dat uw klacht terecht is. - bent u van mening dat eneco uw klacht niet goed heeft opgelost, dan kunt u de klacht voorleggen aan: - geschillencommissie voor energie (voor particuliere klanten) - geschillencommissie energie (voor zakelijke klanten) eneco is bij deze geschillencommissies aangesloten. dit is een voorwaarde om uw klacht in behandeling te laten bij bovenstaande geschillencommissies. 

voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.eneco.nl/klantenservice-contact/contact/klacht-over-eneco/" target="_blank">https://www.eneco.nl/klantenservice-contact/contact/klacht-over-eneco/