Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lu
luckyluke33 - 06-08-2018 09:55:40
Geldzaken & Recht

Getankt, bedrag afgeschreven niet overeenkomend met wat ik getankt heb

feit is dat u heeft getankt en geen betaling heeft verricht.


 


feit is ook dat u heeft getankt bij een pomp waar u buiten kunt pinnen en/of in de shop kunt betalen.


 


1. als u buiten gaat pinnen en er ontstaat een "error" dan heeft u hoogstwaarschijnlijk de slang terug gehangen (vandaar de 0.04 cent) en is de transactie compleet.


 


2. het kan ook zo zijn geweest dat de servicemedewerker in de shop de transactie heeft stopgezet dan is de transactie ook compleet.


 


na deze complete (0.04) transactie heeft de servicemedewerker de pomp weer op groen gezet zodat u weer normaal kon tanken > met de bedoeling om binnen te gaan betalen.

dit is niet gebeurt, dan gaat u automatisch in het deurwaarders systeem.


hoofdkantoor shell bellen heeft geen zin aangezien de pomphouders aparte bv's zijn > allemaal franchise ( een kleine bv gaat niet voor uw "fout" betalen)


dit uitvechten met de deurwaarder heeft geen zin die kijkt alleen naar de feiten, kosten kunnen ook oplopen tot +- €500,- voordat het een rechtzaak wordt.


 


mijn advies is om proberen te schikken met de deurwaarder > door omstandigheden bent u bereid totaal €50,- te betalen om de onkosten van de deurwaarder te dekken. ( naar mijn weten is het standaard bedrag die onze deuwaarder hanteerde destijds €35,- aan onkosten)


mijn advies is om altijd de bon te vragen en nakijken !



ik heb +8 jaar ervaring als shell servicemedewerker.


gr, lsc