Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Br
BramFred - 11-08-2018 16:00:55
Winkels & Webshops

Kan gilette dit zomaar doen?

Helaas heb ik hetzelfde probleem, buiten dan dat ik de kassabon wel bewaard heb. ik heb 10-6-2018 een extra pak gilettemesje speciaal vanwege de actie gekocht. de meegegeven bon met de code heb ik volgens de aanwijzingen ingevoerd, vervolgens kreeg ik een foutmelding dus heb ik de gegevens nogmaals ingevoerd. het wachten begon, het was mij al duidelijk dat dit lang kon duren, maar 18-7-2018 toch maar met de klantenservice van kruidvat gebeld. daar werd ik allervriendelijkst doorverbonden met de firma freeforone, zij deden immers de afhandeling. de meneer die ik aan de telefoon kreeg wist eerst van niks, vervolgens zag hij mijn aanmelding toch en deelde mij doodleuk mee dat ik de gegevens dubbel had ingevoerd en dus uitgesloten was van deelname. ik heb deze meneer fijntjes meegedeeld dat het normaal is dat je de gegevens nogmaals invoer op het moment dat je een foutmelding krijgt. dat was meneer met mij eens en hij heeft de code alsnog handmatig goedgekeurd. ik zou de box 23, 24 uiterlijk 25 juli ontvangen. u begrijpt het al, het is nu 11 augustus en ik heb nog steeds niets ontvangen. de bon met code heb ik nog steeds en ik vind toch écht dat kruidvat dit netjes moet afhandelen! zij hebben mij deze box beloofd met grote reclames in hun reclamefolder én in de winkel en dit afwimpelen kan ik niet waarderen en daarnaast vind ik het bijzonder klantonvriendelijk en voel ik mij bedrogen.