Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 12-08-2018 22:27:12
Vakantie & Reizen

Booking.com annuleert 2 (!) maal, geen vergoeding schade. wat kan ik doen?

Hallo caat07 , 

wat kan ik doen?

belangrijke informatie

we raden u aan om uw klachten eerst te delen met onze klantenservice. als het probleem niet kan worden opgelost, kunt u uw klacht uploaden via het odr-platform van de europese commissie. dit platform voor online oplossing van geschillen kunt u vinden op http://ec.europa.eu/odr , klik op de rode regel .

bron : secure.booking.com

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=nl" target="_blank">https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=nl