Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 13-08-2018 08:44:37
Vakantie & Reizen

Booking.com annuleert 2 (!) maal, geen vergoeding schade. wat kan ik doen?

Booking.com bemiddelt tussen jou en de eigenaar van de accomodatie.
de eigenaar moet jouw schade betalen.
was dat alternatieve vieze huis  €223 duurder?
dan zul je dat bedrag van de eigenaar als schade terugkrijgen. en natuurlijk krijg je je reservering terug.
je hebt een duurdere oplossing gevonden buiten booking om. het meerdere zul je zelf moeten bijbetalen.
als je het er niet mee eens bent, dan zul je met de eigenaar van de afgezegde accomodatie contact moeten zoeken.
denk je dat die jou €500 gaat betalen?