Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ir
Iriscreemers - 16-08-2018 22:55:48
Winkels & Webshops

Pas compensatie na verwijderen klacht?

De bovenstaande reacties vormen een aardige samenvatting van de opties die we voor ons zien :-). 

@maritas, klopt dat ik zelf een voorstel heb gedaan voor de compensatie. die is op zich geaccepteerd door het bedrijf, alleen verbinden ze er nu dus een voorwaarde aan (verwijdering klacht) en daar ben ik het niet mee eens. 

ik zie nu dat ze op de eigen website klantenbeoordelingen via kiyoh hebben, ik zou ook de klacht op klachtenkompas kunnen verwijderen en na de compensatie een 'aardig'  bericht incl. dit compensatiegedoe op kiyoh kunnen  neerzetten.  vraag me alleen wel af in hoeverre dat gemodereerd wordt want ze krijgen daar zoveel tienen als beoordeling van de service...