Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 17-08-2018 09:20:04
Winkels & Webshops

Pas compensatie na verwijderen klacht?

De eerste klacht is opgelost. je kon een nieuwe tafel uitzoeken. dat heb je geaccepteerd. dat is voor de klacht niet relevant, alleen voor de garantie, die blijft doorlopen.
je hebt met bijbetaling een andere tafel gekocht. ben je nu 3 keer niet tevreden over. 2 keer beschadigde poten, wat een kleinigheid is vergeleken bij de 3de keer. een wankele tafel met een losse poot .deze tafel accepteer je met €100 korting. dan  betaal je nog €400 voor zo'n onding;
of valt het allemaal wel wat mee?
intussen heb je die tafels 2 zomers gebruikt. het is maar de vraag of je je volledige geld terug krijgt als je deze tafel weer terugstuurt.
hoe lang heb je garantie op die tafel?