Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kassagebruiker - 28-08-2018 13:04:51
Vakantie & Reizen

Opgedrongen tussenlanding

In deze tijd met pakketreizen (= heenvlucht, transfer, verblijf, transfer en terugvlucht) voor de spreekwoordelijke "appel en en ei" waarvoor "men" dan weer wèl topkwaliteit verwacht, beter bekend als vliegtuigstoelenvulling, worden uiteindelijk chartervluchten gebruikt. al heeft u in dec 2017 geboekt, dit is het uiteindelijke resultaat qua reistijden voor de verkoper, en dat kan elke verkoper van dit soort reizen zijn.

dit mag corendon gewoon doen. waarom wilt u korting of tegemoedkoming? niemand kan en zal u helpen om uw "schade" te vergoeden. u krijgt immers wat u besteld heeft, heenvlucht, verblijf en retourvlucht. 

u had natuurlijk ook een lijnvlucht kunnen boeken en zelf een hotel boeken, maar dàt zal niet gaan voor de prijs die u nu betaald heeft.