Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kc
kcdb - 01-09-2018 14:03:45
Winkels & Webshops

Betaalt bij bol.com voor speciale levering. dit niet gebeurd en geen geld terug!

De bezorgtijden die bol.com u beloofd zijn indicatieve tijden en niks meer. u kunt er geen definitieve aanspraak op maken. nog keurig van bol.com dat zij u voor uw ontevredenheid toch nog een waardebon aanbieden.

als u zeker wilt zijn van een bepaalde tijd waarop een toegestuurd pakje u ter hand gesteld wordt, dan kunt u dat pakje beter laten aanleveren bij een afhaalpunt. vast ergens een afhaalpunt vlakbij waar u woont. u kunt dan helemaal zelf bepalen waar en wanneer u het pakje zelft ophaalt en hoeft u de leverancier niets te verwijten, tenzij het pakje ook daar niet afgeleverd wordt.