Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Marko Jablan
Marko Jablan - 04-09-2018 20:19:26
Vakantie & Reizen

Booking.com annuleert 2 (!) maal, geen vergoeding schade. wat kan ik doen?

Voor een refund moet je volhouden bij booking, kan rustig een tijd duren. op zich heb je recht op volledige terugbetaling omdat de boekingen zijn afgezegd nadat je had geboekt en betaald, dus buiten jouw schuld. staat ook zo in de voorwaarden, maar terugbetalingen duren lang omdat hiervoor verschillende managers hun goedkeuring moeten geven.

als jij via airbnb 1700 euro hebt betaald voor een vakantiehuis, heb je minstens 225 en waarschijnlijk 450 euro teveel betaald. oorzaak: de servicekosten.

als je een vakantiehuis wilt boeken, dan moet je zijn op sites, die daar goed in zijn en alleen vakantiehuizen in het aanbod hebben.