Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lemmy
lemmy - 10-09-2018 20:00:19
Computers & Telefonie

Ideal opent mijn ing app niet meer

Dit lijkt mij eerder een "probleem" van aliexpress te zijn (althans van de website van dat bedrijf). de ing app wordt 'aangeroepen' door de website voor een betaling en niet andersom. dus als jouw app werkt voor betalingen, saldochecks en dergelijke, moet je de oorzaak ergens anders zoeken en dan blijft in dit geval alleen de website van aliexpress over.

zelf een paar dagen geleden nog een ideal betaling via de app uitgevoerd (weliswaar alternate, maar ideal via de app werkt dus wel).

een bericht van mei 2018 (zie: https://aliexpressnederland.nl/ideal-probleem-aliexpress-mogelijk-opgelost/) spreekt van het inloggen op die pagina om ideal te laten werken. na het inloggen zou je de standaard betaalmogelijkheid moeten kunnen wijzigen van creditcard naar (bijvoorbeeld) ideal.

ik vermoed dus dat je de optie niet krijgt omdat het bij de identificatie van jou op de site van aliexpress fout gaat waardoor jouw bestaande klantprofiel niet of niet goed geladen wordt of wellicht ben je niet ingelogd met een geactiveerd account(?). als jij niet wordt herkend door de website, krijg je ook de optie om via ideal te betalen niet in beeld.

als je wel bent ingelogd en toch geen ideal kunt toevoegen als betaalmogelijkheid, dan denk ik dat je toch even contact moet zoeken met aliexpress zelf (weet niet hoe dit precies werkt bij aliexpress met bijvoorbeeld cookies e.d., maar heb je mogelijk een cookieblocker actief staan waardoor de ideal mogelijkheid niet verschijnt?)